Alla inlägg under december 2010

...

Av Alice-Linnea Skreskengratt - 3 december 2010 11:05

hej jag orkar inte riktigt skriva en massa inlägg här varje dag (har mycket i skolan) men jag kommer läga upp en liten film på youtube varje vardag med scrapbooking fram tills 24/12=JULAFTON :D

Av Alice-Linnea Skreskengratt - 1 december 2010 10:00

Hej allihoppa ídag är premiär dagen för min blogg kalender ohoho!!
I den här kalendern kommer jag att skriva om olika pyssel, recept och annat smått och gott :)


1 december: pyssel är ju alltid kul så idag blir det en pyssel dag. Föra året gjorde jag strutar som jag hängde i granen istället för dem där gammla hjärtanen som kanske inte alltid är så fina :P jag bara tog lite färglatt papper och som jag snurrade till en strut och limmade. Sedan tog jag rött papper och klippte ut en remsa som jag limmade på. Jag tog lite spets och virade runt toppen och botten vid den röda remsan sedan skrev jag bara GOD JUL på. Min blev inte så fin men jag hade inte börjat scrappa då så jag var inte så kreativa för er som är lite mer kreativa kan ju ta grund tanken (struten) och dekorera den lite finare... God jul


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska recencera en film eller bok i nästa nummer?
 Film
 Bok
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards