Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Utlånad

Av Alice-Linnea Skreskengratt - 2 augusti 2010 11:20

Hallå alla där ute i stora vida världen!
Jo jag kanske kommer låna den här bloggen eftersom att vi inte använder den till al (vi kallar oss det) så mycket men om det händer något i al så kommer det stå här så ni kommer få uppdeateringar i allafall. Jag gillar att scrappa så det är det som den här bloggen ska handla om (scrappa= en typ av pyssel kan man säga).
Jag är inte så där jätte flitig med att uppdatera men om jag gör nåt inom scrappbokking så ska jag lägga upp det här.
Mvh. Linnéa :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Alice-Linnea Skreskengratt - 3 december 2010 11:05

hej jag orkar inte riktigt skriva en massa inlägg här varje dag (har mycket i skolan) men jag kommer läga upp en liten film på youtube varje vardag med scrapbooking fram tills 24/12=JULAFTON :D ...

Av Alice-Linnea Skreskengratt - 1 december 2010 10:00


Hej allihoppa ídag är premiär dagen för min blogg kalender ohoho!!I den här kalendern kommer jag att skriva om olika pyssel, recept och annat smått och gott :)   1 december: pyssel är ju alltid kul så idag blir det en pyssel dag. Föra året gjorde...

Av Alice-Linnea Skreskengratt - 28 augusti 2010 13:12

Hej alla här kommer ett till kort som jag gjorde till min andra kusin som gifte sig nyligen...        Här är då det kortet som jag gjorde till min kusin. Idéen fick jag på min andra kusins bröllop då han fick många scrapbooking kort och en del av ...

Av Alice-Linnea Skreskengratt - 3 augusti 2010 11:45


Hallå!Här kommer ett bröllopskort som jag gjorde till min kusin som gifte sig i lördags.   Jag har använt: små rosor, en knapp, tyll och en brad som jag gjort en blomma av, mönstrat papper, en färglös blomma som jag har hält embossingpulver på och ...

Hej på dig!Nu skriver: Linnéa Nu är det bara två sidor kvar inanna tidningen är färdig så ni kan snart få tag i dem eftertraktade exemplaren. Jag och alice ska antagligen vara med varandra inom snarast så då kanske vi skriver färdigt :)ha det gött ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska recencera en film eller bok i nästa nummer?
 Film
 Bok
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards